חברת 'רפאל' מסכמת שנה: רווח נקי של 459 מיליון ש"ח

במהלך שנת 2015 הושלמו מספר פרויקטים מרכזיים ומשמעותיים למערכת הביטחון ובהם גם השלמת ניסויי הפיתוח של מערכת "שרביט קסמים" להגנה מפני טילים, עם משהב"ט וחברת רייתאון ומסירת המערכת לחיל האוויר
אבי יעקב No Comments on חברת 'רפאל' מסכמת שנה: רווח נקי של 459 מיליון ש"ח

בסיכום שנת 2015 מציגה רפאל צבר הזמנות בסך כ- 19.4 מיליארד ש"ח, השווה בממוצע לכשתיים וחצי שנות פעילות

חץ 3 | אילוסטרציה צילום: מערכת הביטחון
במהלך שנת 2015 הושלמו מספר פרויקטים מרכזיים ומשמעותיים למערכת הביטחון ובהם גם השלמת ניסויי הפיתוח של מערכת "שרביט קסמים" להגנה מפני טילים, עם משהב"ט וחברת רייתאון ומסירת המערכת לחיל האוויר
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת רפאל המפתחת מערכות לחימה עבור צה"ל ומערכת הביטחון פרסמה היום את דו"ח ההוצאות שלה לשנת 2015 ממנו עולה כי רווחיה של החברה מוערכים במאות מיליוני שקלים. על פי הנתונים, רפאל צברה בסוף השנה החולפת רווח נקי של 459 מיליון ש"ח. סך ההזמנות מוערך בכ-7.7 מיליארד ש"ח.

בחברה אמרו היום כי "במהלך השנה המשיכה רפאל בפעילות ייצור, פיתוח ושיווק מערכות להגנה אווירית כדוגמת כיפת ברזל ושרביט קסמים שסיימה ניסויי פיתוח, מערכות לחימה והגנה מתקדמות כמערכת ההגנה האקטיבית "מעיל רוח", מערכות אוויר-שטח, טילים טקטיים אלקטרואופטיים ורב-תכליתיים, פודי תקיפה, ניווט וצילום כגון "לייטנינג", מערכות תקשורת ומודיעין הנעה בחלל".

בנוסף זכתה החברה במכרז להקמת חמ"ל הסייבר הלאומי כחלק מפעילותה הרבה בתחום זה. "רפאל ממשיכה לעסוק בטיפוחם, בקידומם ובהכשרתם של עובדי החברה. כמו כן היא ממשיכה להשקיע משאבים רבים בנושאי המחקר והפיתוח וכן להגביר את הקשר עם מוסדות האקדמיה", הוסיפוו בחברה.

בסיכום שנת 2015 מציגה רפאל צבר הזמנות בסך כ- 19.4 מיליארד ש"ח, השווה בממוצע לכשתיים וחצי שנות פעילות. החברה ממשיכה לפעול להרחבת השווקים הקיימים וכניסה לחדשים, תוך הקמת חברות ויצירת שיתופי פעולה בארץ ובחו"ל. כ-50% מהצבר מיועד לייצוא ומתפרס במדינות רבות בעולם – באסיה, באירופה, באמריקה הצפונית והדרומית ועוד.

מנכ"ל רפאל, האלוף (במיל') יואב הר-אבן, אמר כי "במהלך שנת 2015 הושלמו מספר פרויקטים מרכזיים ומשמעותיים למערכת הביטחון ובהם גם השלמת ניסויי הפיתוח של מערכת "שרביט קסמים" להגנה מפני טילים, עם משהב"ט וחברת רייתאון ומסירת המערכת לחיל האוויר".

יו"ר דירקטוריון רפאל, תת-אלוף (במיל') יצחק גת, אמר כי "היכולת של החברה, שנשענת על משאב אנושי איכותי ביותר, להיות חברה עסקית, גלובלית, צומחת ורווחית היא זו, שבין היתר, מאפשרת לה גם להמשיך ולהשקיע משאבים רבים במחקר ובפיתוח ולהיות נדבך מרכזי בביטחון המדינה".



0 תגובות